TRANSPORT SI RETUR

 ATENTIE! Introduceti si verificati cu atentie datele dvs. de livrare.

  • Comanda minima este de 60 lei (valoarea produselor din coș) la care se adauga taxa de transport (curier)-23 lei, oriunde in Romania.
  • Livrare gratuita prin curier pentru comenzile mai mari de 350 lei, doar pe teritoriul Romaniei.
  • Livrarile se fac doar prin curier, oriunde in Romania.
  • ExpresivPro.ro nu se face responsabila pentru eventualele intarzieri ale coletelor, fiind exonerata de orice vina in acest sens prin contractele comerciale incheiate cu firmele de curierat partenere.
  • Va rugam sa luati in calcul perioadele aglomerate cand pot exista intarzieri (Black Friday, perioada Sarbatorilor, perioada concediilor, zile libere naționale, stare de urgență, stare de alerta, etc). 
  • ATENȚIE! În cazul coletelor expediate şi neridicate/refuzate ne rezervăm dreptul de a sista orice comandă viitoare cu plata ramburs (la livrare). Aveti posibilitatea de a comanda exclusiv achitând online cu cardul sau prin transfer bancar. Din considerente proprii, putem anula sau refuza orice comanda, daca avem suspiciuni legate de identitatea falsa a clientului, comportament verbal necorespunzator, istoric negativ al clientului, etc. Avem dreptul de a ne selecta clientii.
  1. Metode de livrare :

ExpresivPro.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Livrarea se va efectua in 1-3 zile lucratoare (de luni pana vineri)  de la expediere, in condiții normale de lucru.
    Taxa de curierat -  23 lei, pentru comenzi cu valoarea cuprinsa intre 60 lei si 350 lei, comenzi achitate ramburs (la curier).  Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 350 RON, pe teritoriul Romaniei.
  • Livrarile se fac în 1-3 zile lucratoare (de luni pana vineri) de la expediere pe teritoriul Romaniei, in condiții normale de lucru, exceptand perioadele concediilor, zilele libere legale, zilele si zonele cu conditii nefavorabile (polei, viscol, intemperii, etc.).
  • Livrarile sunt efectuate de firmele de curierat colaboratoare, drept pentru care nu putem garanta o zi anume sau o ora anume de livrare, nefiind un serviciu care sa depinda in totalitate de noi. Livrarea poate fi influentata de multe aspecte, cum ar fi numar de colete din depozitele firmei de curierat, curieri in concediu, alte conditii speciale, etc. 

Expedierile se fac de luni pana vineri in 3-5 zile lucratoare de la primirea e-mail-ului de confirmare a comenzii, exceptand zilele libere nationale. Livrarea se face prin Curier Rapid oriunde in Romania. Livrare in 1-3 zile lucratoare (de luni pana vineri)  de la expediere, pe teritoriul Romaniei.

⚠️Va rugam nu confundați expedierea (plecarea din depozit) cu livrarea (coletul se afla la curier)

Pentru detalii despre comanda, verificati  emailul dvs si in folderul Spam/Junk.

  1. Metode de plata :
  • Pentru comenzile peste 500 lei se precepe un avans de 30% din valoarea comenzii, platit in contul bancar RO80INGB0000999911777017, mentionand "comanda nr" (numarul comenzii dvs primit pe email). Comanda va fi expediata dupa incasarea avansului. De asemenea, ne rezervam dreptul de a solicita avans si in cazul altor comenzi cu valoare mai mica de 500 lei.
  • In cazul returului coletului, se va retine din avans costul pentru tur-retur pe care noi il suportam in cazul retururilor.
  •  Plata ramburs (la primirea coletului)Valabil pe teritoriul Romaniei, taxa de curier-23 lei  Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea.
    COMANDA MINIMA - 60 LEI, la care se adauga taxa de curier de 23 
    lei, pe teritoriul Romaniei.
  • Plata cu cardul prin MobilPay - Introduceti datele solicitate in sectiunea de plata cu cardul, suma va fi blocata din contul dvs, iar la livrarea coletului nu veti mai avea absolut nimic de plata.  Daca in momentul finalizarii comenzii (trimite comanda), alegeti optiunea platii cu “Plata prin MobilPay”, veti fi redirectionat catre site-ul securizat al procesatorului de plati electronice (Mobilpay.ro) unde veti avea posibilitatea sa efectuati plata. Daca ati ales metoda de plata cu cardul este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu vi se percepe nici un comision și este în sistem securizat (3D Secure)!


  1. Conditii de returnare:

"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare/14 zile calendaristice de la primirea produsului." (Ordonanţa Guvernului nr. 130/2000)

Pentru a returna coletul trebuie sa anuntati in scris acest lucru la adresa noastra de email contact@expresivpro.ro sau din formularul Contacteaza-ne  https://www.expresivpro.ro/contact, mentionand data comenzii si numele pe care s-a facut comanda si va vom indica adresa exacta unde sa faceti returul.

Puteti returna produsele doar in ambalajul lor original impreuna cu toate accesoriile primite, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, daca nu au fost folosite sau desigilate, ceea ce duce la diminuarea valorii acestora.

Consumabilele (geluri,lacuri,primer, finish, etc) se pot returna doar daca acestea nu au fost desigilate, deteriorate, partial folosite sau consumate. 

Costurile de returnare a produselor (taxa de curier) sunt suportate de cumpărător. 

Returul se va face doar prin curierat rapid, cu posibilitatea noastra de a verifica produselor in prezenta curierului la primirea returului din partea dvs.

Ne rezervam  dreptul de a refuza returul daca produsele returnate nu sunt cele trimise initial sau daca acestea prezinta deteriorari sau daca transportul nu a fost achitat de catre cumparatorul care a solicitat returul.
Va putem trimite noi curierul pentru retur, iar valoarea taxei de curierat vi se scade din totalul de virat in contul dvs bancar.

Nu se accepta retur pentru aparatura deteriorata, folosita necorespunzator, murdara (se recomanda curatarea si trimiterea in ambalajul initial al acesteia impreuna cu toate accesoriile/componentele primite). Nu se accepta retur al unui produs luat de proba, va rugam cititi descrierea inainte de plasarea comenzii,  aparatura are culorile si dimensiunile specificate.

Produsele se pot returna doar daca acestea nu au fost desigilate si/sau utilizate conform OUG 34/2014, art.16, literele d), e) si f) - geluri, oje, lichide, consumabile,etc.

Cheltuielile de retur vor fi suportate de catre client, iar contravaloarea produsului va fi rambursata in cel mult 14 de zile de la primirea returului la sediul nostru.

Produsele trebuie să fie ambalate în ambalajele originale, fără deteriorări.
Produsele sigilate trebuie să aibe sigiliile intacte.

Nu vom accepta returul produselor cosmetice desigilate sau cu urme de folosire.

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. 

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.

După confirmarea primirii coletului retur la sediu vom returna contravaloarea produselor prin plata in contul bancar furnizat de dumneavoastra in maxim 14 zile.

ExpresivPro.ro va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata de la client pentru produsul respectiv in maxim 14 zile de la receptionarea coletului returnat, daca produsele au fost trimise in conditii optime, fara a fi deteriorate, utilizate, consumate, folosite partial, aceste aspecte pot scadea din valoarea ce urmeaza sa va fie virata in cont.
Sumele datorate fata de client se vor rambursa in cont bancar pe care ni-l veti furniza pe adresa de e-mail contact@expresivpro.ro.

ExpresivPro.ro nu este obligat sa plateasca sume suplimentare cauzate de alegerea din partea clientului a unui alt tip de livrare decat cea standard folosita initial.
ExpresivPro.ro poate amana rambursarea valorii produsului/produselor pana la data la care se efectueaza returnarea produselor efectiv. 
Clientul este direct responsabil sa suporte diminuarea valorii produselor rezultata in urma manipularii incorecte a produsului.
La returnarea unui produs, va rugam sa aveti grija la modalitatea de ambalare si protejare a produselor sa fie cat mai apropiata de cea initiala.
Daca produsul ajunge deteriorat la sediu data fiind ambalarea neglijenta, acesta isi diminueaza valoarea si va fi suportata de catre client. Retururile se vor ambala cu protectie, astfel incat sa se evite deteriorarea acestora in timpul transportului. Nu ne asumam neambalarea corespunzatoare a returului, neprotejarea produsului de catre  dvs si deteriorarea acestuia in timpul transportului. Deteriorarea produsului datorata neambalarii corespunzatoare duce la scaderea valorii de rambursat de catre noi in contul dvs.

ATENTIE! Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de expeditor! Nu primim colete cu ramburs! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre ExpresivPro.ro.

 

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Politica de returnare este conforma Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

 

 *****  Zile libere legale in 2023  ***

  • 1 ianuarie şi 2 ianuarie — Anul Nou
  • 24 ianuarie (marți) — Ziua Unirii Principatelor Române
  • 14 aprilie (vineri) — Vinerea Mare,
  • 16 (duminică) şi 17 aprilie (luni) — Paşte ortodox
  • 1 mai (luni) — Ziua Muncii
  • 1 iunie (joi) — Ziua Copilului
  • 4 iunie (duminică) şi 5 iunie (luni)— A doua zi de Rusalii
  • 15 august (marți)— Adormirea Maicii Domnului
  • 30 noiembrie (joi)— Sfântul Andrei
  • 1 decembrie (vineri) — Ziua Naţională a României
  • 25 decembrie (luni) şi 26 decembrie (marți)— Crăciunul 


BLACK FRIDAY INFO :

 Asigurati-va ca introduceti toate datele corect la  plasarea comenzii si verificati adresa de e-mail (pe care trebuie sa o completati corect) si in spam folder sau junk folder. Va recomandam sa va creati cont de client, sa va asigurati ca ati completat toate datele corect, pentru ca echipa noastra sa nu piarda timp din pregatirea coletelor in verificarea adreselor cu fiecare dintre voi in parte, astfel coletele pot fi pregatite mai repede, expediate mai repede, iar voi sa le primiti in cel mai scurt timp posibil.
Vom face tot posibilul pentru ca fiecare colet să fie livrat într-un timp cât mai scurt, astfel că ne-am prelungit programul de lucru pentru a vă pregati cât mai repede comanda fiecăreia. Însă nu totul depinde doar de noi. După cum  știți, coletele se livrează prin intermediul unei firme de curierat partenere, care la rândul lor, vor avea un program încărcat, atât în ziua de vineri, cât și în săptămâna următoare. Si mai intervine si situatia actuala generata de virus, care nu ne permite sa lucram cu acelasi numar de persoane ca inainte. Nu putem  să garantăm livrarea coletelor în 48 de ore lucratoare, nici măcar în 72, și sperăm să înțelegeți acest aspect. Facem tot ce ține de noi să aveți produsele livrate în cel mai scurt timp posibil,insa va rugam sa aveti rabdare, fiecare dintre voi isi va primi coletul. 
Ne-am asigurat de faptul că stocurile noastre vor fi  la capacitatea maximă, însă nu există garanția că un produs nu va deveni pe parcursul promoției indisponibil. De asemenea, pot exista situatii de neconcordanta stoc fizic fata de stocul de pe site, desi ne asiguram  tot timpul ca acestea sunt reglate,sunt peste 1000 de produse pe site, fiecare cu catitatile lor, deci este greu de inventariat zilnic stocul. Astfel ca pot fi situatii in care sa puteti adauga un produs in stoc, dar daca nu mai este fizic in depozit, acesta va fi scazut din totalul comenzii dvs (nu il veti plati la livrarea coletului).

Pe durata ofertelor de Black Friday, serviciul de tip cupoane de reduceri sau orice alt tip de reducere va fi suspendat.

Vă mulțumim că sunteți alături de noi și pentru înțelegerea dvs.!